Besiktning

Idag ska vi iväg och besikta huset. Jag är så fruktansvärt nervös! Tänk om besiktningsmannen är oseriös eller om han inte vet vad han håller på med eller inte gör allt som vi förväntar oss att han gör?! Tänk om det är värsta skadorna på huset! Tänk om tänk om tänk om! I morgon är köpet bindande och vi har ingen möjlighet att dra oss ur. Gör vi rätt som köper hus? Klart vi gör! Varför unddrar jag ens?! Det är mycket pengar bara. Känns i alla fall skönt att vi har någon som (påstår) sig veta vad han gör. Vi har ju fått honom rekomenderad via en som vi blivit rekomenderade så varför skulle det vara en skojjare? Nä skärpning Sara! Nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det är inte roligt. Fick domen att jag har en lång latensfas men den brukar hålla på i max 2 veckor så hon borde vara ute inom en vecka! Har jag fortfarande de här sammandragningarna och värken på fredag morgon kommer jag ringa till danderyd och be att de gör en kontroll och eventuellt retar lite därnere så det kommer igång. Blir rätt utmattad av detta - blir ju inte bättre av sommarvärmen.

Ja, vill ju gärna vara mamma nuuu! =)

Hoppas det gick bra på besiktningen!



Kram!

2011-06-08 @ 18:00:43
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Marie

Nämen, tycker inte att han är så stor! Men som dom sa på förlossningen igår - folk har så mycket att säga! Så skulle sluta lyssna =)



Ja vi får hålla tummarna. Är dock mycket lugnare nu så får jag ingen bebis förrns nästa vecka är det ok. Vet ju nu att något är på gång iallafall!

2011-06-10 @ 08:13:16
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0