Åh det var bajs överallt!

När jag och Andreas träffades lärde han mig en låt som handlade just om att det var bajs överallt. Det är just den sången jag sjunger idag. För den stämmer så bra. Någon av mina katter (jag är 90% säker på att det är Tiger) har bajsat i det lilla huset dom har att mysa i. Inte bara en gång, utan 4! När det bara är fasta korvar är det väl inga större problem men när det är rinnigt utsmetat gegg är det inte lika roligt. Så nu har jag sanerat katthuset, tvättat kuddar och fodral hängt allt på tork. Under tiden jag gjorde detta bajsar även Elvin en massa. Så nu tycker jag att till och med jag luktar bajs. Jag har tvätta och skrubbat och desificerat mig flera gånger, men det är som om lukten har etsat sig fast! Och jag som la ner massa tid på att måla naglarna igår! Nu har det börjat flagna efter att blaskande i vatten, jag tog ju även en dusch i morse och handdiskade massa. En riktig bajsdag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0