På tåget

Är på väg hem från skolan. Har för första gången lämnat Elvin hemma med pappa och flaska. Tidigare har jag bara varit borta så länge att jag kan amma när jag kommer tillbaka. Jag har haft och göra så jag har inte riktigt hunnit sakna men nu när man sitter på tåget hem så tycker jag att tåget går alldeles för långsamt! Jag vill hem till min son! Och min sambo så klart! Men det har tydligen gått bra där hemma, dom har badat pool hemma hos farmor. I skolan har vi haft redovisning och opponering, det gick bra, känner att jag hade lite att tillföra gruppen i alla fall. Hoppas gruppen känner det också! Det är så sjukt dåligt planerat av skolan, det här examensarbetet, hur kan man lägga ett så stort arbete mitt i praktiken? Nu sitter vi här och måste träffas och arbeta på helgen, bara för att alla jobbar heltid. Jag tappar nu Andreas lediga dag pga skolans dåliga planering. Sen att vår handledare hade dubbelbokat grupperna så vi fick sitta och vänta massa var ju mindre kul. Men nu är jag äntligen på väg hem! Hoppas att vi hinner mysa lite alla tre innan vi somnar av utmattning! Vi har ju haft en fotograf hemma idag som fotat lägenheten till objektsbeskrivningen. Så vi städade hela förmiddagen, vad mycket löst skit man har hemma! Helt otroligt. Får se om älskling plockade bort lite innan han gick hem ifrån. Jag tycker i alla fall att blogg.se ska skaffa en app till mobilen. Som så stor sajt borde man faktiskt ha det!

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med helt om att blogg.se borde fixa en app! Man lever ju tillsammans med telefonen, sällan man hinner sitta vid datorn nuförtiden.

Vad spännande med er lägenhet! Hoppas försäljningen kommer gå bra!



Kram!

2011-07-07 @ 20:54:33
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0