Jag ger upp!

Just nu känner jag inte för att vara mamma längre. Elvin har knappt sovit över huvud taget idag och vägrar sova nu med. Jag vet inte längre vad jag ska göra... Vi läser sagor, sjunger sånger, (försöker) ligga stilla, ammar, myser, gråter, jag gör fan allt! Han somnar i vagnen men vaknar när jag bär upp honom till lägenheten så det funkar inte heller. Jag kan ju inte vara ute och gå hela natten! Jag hatar att bo i lägenhet, jag vill ha mitt hus!! Jag vill ha min sambo tillbaka! Han somnar i bilen, men vaknar när jag bär upp honom. Om han mot förmodan inte skulle göra det så kan jag ändå inte låta honom sova i babyskyddet hela natten. Jag är så förbannat less på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0