Hopplösheten infinner sig så snabbt

Jag är så less!! Elvin är så övertrött. När han ligger i famnen gnider han sig så i ögonen att jag börjar fundera på när huden ska ramla av men han vägrar somna, och så fort jag lägger ner honom i sängen så skriker han. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nu när det dessutom är så varmt så vill han inte amma heller vilket oftast har vart min räddning. Men jag vill ju heller inte vänja honom vid att ammas till sömns, det kommer ju bli ett helvete framöver! Igår skrek han sig till sömns...

Ikväll är sista kvällen jag är ensam. Andreas ringde tidigare idag och sa att som skulle försöka åka efter sista spelningen ikväll. Jag blev så glad, det pirrade i hela kroppen på mig hela eftermiddagen. Nu känner jag att det ska bli så himla skönt att bara ge honom Elvin och anse det vara hans problem. Sista kvällen jag nattar själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0