Torsdag 27/1 (v.33+1), Renovering dag 49

Idag är jag ohyggligt trött. Ändå fick jag sova lite middag igår. Bebisen kämpar hårt för att mina revben ska flytta på sig, men dom sitter som berg så jag får lida. Igår hade jag sånt tryck att jag hade svårt att andas och kände mig ansträngd bara av att ligga ner. Det har varit samma visa idag tyvärr, dock lättare att andas. Och inte kommer man kunna ta det lugnt ikväll eller imorgon heller för på lördag kommer mormor och morfar för inspektion av köket som, kors i taket, är klart! Jag måste städa som en blådåre och det ska se något sånär beboeligt ut när dom kommer. Eller ja klart och klart, det ska dit nån silikonrand, 3 handtag och någon täckskiva, men i det stora hela så är det klart. Jag är bisarrt nöjd över att jag la press på Andreas pappa så att det äntligen hände något. Bara det gamla kylskåpet som jag verkligen känner att jag skulle vilja bli av med! Resten kan jag nog leva med i några dagar med tanke på vad som varit. Bäst att fortsätta städa så att jag kanske hinner göra något annat imorgon också. Skulle behöva till IKEA igen, bara småsaker den här gången dock.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sara! Såg vad du skrivit nu. Har inte kollat in på bloggen idag :( Haft så mycket annat att stå i. Trots det så hade det ju ändå passat väldigt bra idag för jag har bara hållit till i kommun! Men nästa vecka har jag typ flera dagar tomma. Jag återkommer!

2011-01-28 @ 19:33:37
URL: http://elinsofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0