Torsdag 13/1 (v.31+1) Igen

Hemma igen, det var ingen fara. Mitt blodtryck var fint, bebisens hjärtljud stabila och dom kunde inte se något på varken gyn-undersökningen eller ultraljudet. Det var bara slemhinnorna som var väldigt känsliga och hade börjat blöda. Så kan det vara. Bättre ta det säkra före det osäkra. Så nu har vi provat på förlossningsavdelningen också. Nästa gång hoppas jag på att komma hem med en bebis, om sisådär en 8 veckor. Jag kan äntligen pusta ut och jag hoppas att vi slipper fler sådana här upplevelser. 

Tack mamma och pappa för skjutsen och för att ni hade tålamod att sitta i väntrummet under tiden vi var på rummet!

Kommentarer
Postat av: Therese

herregud, du får inte skrämmas sådär! Nu tar du de lugnt de sista 8:veckorna!!

2011-01-14 @ 10:54:32
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0