Tisdag 4/1 (v.29+6)

Nu har jag vart iväg och handlat lite. Det blev 2 bodys, 2 byxor, 1 pyamas och 1 luvtröja. Känns lite bättre i magen. Men jag tycker inte Lindex har så mycket roligt faktiskt. Men nu har man i alla fall något att sätta på parveln när han väl dyker ut.

Nu har ischias börjat j*vlas med mig också. Haltar och stånkar och grimaserar varje steg jag tar. Andreas håller på att få spader och jag känner mig som en gammal tant. Hoppas det inte blir värre för än så länge kan jag leva med det.

Kommentarer
Postat av: angela

<3 Tack söta du!



Hoppas det släpper snart så att du mår lite bättre vännen!



Noa föddes 16 mars så så fel ute va jag inte med min huvudräkning ;-)

Kram

2011-01-05 @ 00:26:51
URL: http://angiefunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0