Renovering dag 50

Städa, städa varje fredag! Jag gillar't inte! Just nu vill jag krypa upp i soffan gråta en skvätt över att jag måste göra det här själv. Kommer få slita som ett djur hela kvällen och fortfarande inte hinna klart. Mormor och morfar kommer imorgon och det kommer se ut som ett helvete!! Kul, Nä! Jag är för gravid för det här, tappar andan så fort jag böjer mig framåt. Bebisen sparkar och har sig, ger mig sammandragningar och sträcker på sig. Jag har ont i revbenen och är inte alls på humör för det här. Har inte kunnat pricka av en enda sak på lista över saker att göra innan dom kommer. Kommer skämmas ögonen ur mig!! Jävla skit!

Mormor och morfar hade inte kommit iväg från Värmland idag. Så dom kommer tidigast hit till mig på söndag. Nu kan jag andas ut. Hela morgondagen på mig också, det behövs verkligen!

Ska försöka fundera ut någon middag nu och möta Andreas vid Kvantum om en halvtimma för att handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0