Renovering dag 43

Vi har fortfarande ingen dator som fungerar på jobbet. Så idag kör jag IKEA med mamma. Sen åker jag nog med henne hem och hjälper henne med hennes bokföringar, kan vara lärorikt, en förening och en enskild firma. 

Idag har jag skrivit en checklista till Andreas pappa så han vet vad han ska göra. Han verkar glömma vad som är kvar och tycker att han är klar, det ser ju så ut om man inte synar det ordentligt. Massa småsaker som ska fixas. Jag har ju hoppats på att kunna städa allt i helgen så att jag slipper göra det i veckan. Dessutom så finns mamma och pappa här för att hjälpa mig nu. Men det är ingen ide att städa om inte allt är klart. Sågar vi något så blir det ju dammigt igen och katterna drar runt det överallt igen. Tänker ju bara torka av allt en gång. MEn vi börjar närma oss ett slut. Om vi bara blir av med alla Andreas pappas saker som står så ser det ju nästan bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0