Renovering dag 43 igen

Kom nyss hem från en dag på IKEA och middag hos mamma och pappa. Andreas pappa har inte varit här och jobbat idag. Inte heller hört av sig. Det står massa saker här som vi vill slänga och han spara. Vi hade sagt att det skulle vara bortkört senast igår kväll. Men de står fortfarande kvar. Nu informerade jag honom att jag tyvärr måste slänga dem om de inte försvinner imorgon förmiddag. Vi kan inte fortsätta arbetet om de står kvar. Irritationsmoment! Om man har haft 5 veckor på sig att forsla bort sakerna får man väl skylla sig själv, eller?

Ska försöka släppa det där nu och ha lite fredagsmys för mig själv. Har rotat fram mina popcorn och poppat lite. Mer snask än så blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0