Renovering dag 26

Jag tänkte åka iväg och köpa färg till köket idag. Vi måste komma till skott eftersom ingen annan gör det. Jag får ta saken i egna händer och se till att det blir gjort.

Igår var vi till Bauhaus och kollade bänkskivor. 45°-hörn tar 3 veckor att få men dom hade laminatskivor i ek. Däremot var kanterna så rundade att det inte skulle bli snygga skarvar så då hade dom någon metallist man skulle lägga i. Inte snyggt! Är så less på det här. Tror det blir IKEA nu i dagarna och en valnötsskiva istället. Jag lär väl få snickra ihop resten också för vi har inte hört något från Andreas pappa sen i onsdags. Jag har gett upp på honom. 

Jag lider med Andreas. Det kan inte vara lätt att behöva stå till svars för sin pappas beteende...
Duscha och göra sig i ordning kanske.

Kommentarer
Postat av: Marie

Men....samtidigt förstår jag stressen över köket!! =(

2011-01-04 @ 18:54:07
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Theolene

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-08-26 @ 10:05:52
URL: http://theolene.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0