Måndag 31/1 (v.33+5)

Var på MVC idag. Bebis har lagt sig med huvudet nedåt men inte fixerat sig än. Det gjorde inget utan han skulle hinna med det också. Alla värden såg som vanligt bra ut, hon bryr sig inte ens om att sticka mig i fingret längre. Och det är ju skönt. Vi trappar upp till 2 veckors mellanrum mellan besöken istället för 4, så nu känns det verkligen att det börjar närma sig. Glömde självklart att frå¨ga allt som jag undrade när jag var där men kom ihåg att fråga det Andreas undrade. Typiskt.

Men nu får jag besök helt spontant så där så jag hinner inte mer.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nejdu, nu är det inte många dagar kvar =D

Själv känns det som en eeeevighet till lilltjejen ska komma!

2011-02-01 @ 06:06:19
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0