Måndag 3/1 (v.29+5)

Stressen över att inte vara förberedd här hemma blir bara större och större. Andreas är inte speciellt intresserad av att handla bebissaker men ska vara med och välja allt. Det går inte helt ihop. Tänkte försöka ta mig ner på stan idag och ta en sväng på Lindex. Sitter här hemma och kollar nätet hela tiden men beställer aldrig något. Undantag igår då 2 pyamasar fick följa med i beställningen. Jag fått pippi på pyamasar, det är det enda jag ser som jag gillar. Skulle kunna handla endast pyamasar. Det finns så många superfina! Vi har ju ett litet problem, Andreas hatar allt blått vilket leder till lite krångel nu när vi ska få en grabb eftersom väldigt många pojkkläder är blåa. Det är svårt att hitta kläder man gillar då, det mesta finns i antingen blått eller rosa. Eller så är allt i plysch, vilket inte funkar med våra perserkatter, katthåren kommer sugas fast så att vi får ytterligare en liten katt. Inte att föredra. Men visst är plysch mysigt annars.

Kommentarer
Postat av: angela

Försök ta det lugnt vännen!

Allt löser sig och ger sig, dessutom så måste man inte ha allt på plats. Jag hade själv samma panik jag men när han väl var här så löste sig ju allt iaf!

så länge det nödvändigaste finns så blir det bra :-)

Kram

2011-01-03 @ 14:06:29
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Elin

babykläder i grönt, beige, vitt och grått är ju också väldigt fint! är inte speciellt insatt i utbudet iofs men är övertygad om att det där kommer att fixa sig, även om jag förstår att det känns stressigt nu.

kram!

2011-01-04 @ 10:24:53
Postat av: Marie

Jag pratade med min syster i söndags om alla förberedelser inför barn (hon har ju två så lite erfarenhet har hon). Hon sa att det enda vi egentligen behöver är några få enstaka basplagg i storlek 56, nåt i 50 men de växer ur dom fort så köp inte för mycket, en barnvagn, mjölkersättning och en nappflaska. Allt annat kommer med tiden. Filt är ju såklart kanske bra att ha till vagnen.



För dom så sov barnen den första tiden i deras säng (ville matas så ofta under natten...)



Så få inte panik! För övrigt så är Kalle likadan, inte intresserad att handla nåt men vill vara med och bestämma...haha. Killar.... ;)



Allt kommer gå sååå bra!

KRAM

2011-01-04 @ 18:53:24
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0