Lördag 29/1 (v.33+3)

Jag är bara tvungen att få utlopp för mitt missnöje över min förb*nnade förening. Det är ju ingen nyhet här i bloggen att jag har haft vissa parkeringsproblem den här vintern. Nu har jag äntligen fått tillbaka min parkeringsplats. Dock är den en enda stor isvall och underredet skrapar i när man försöker parkera. Talade nyss med ordförande i föreningen och det är tydligen upp till var och en att hålla efter sin parkering. Att jag har hållit efter 3 andras parkeringar och inte haft tillgång till min spelade ingen roll. Inte heller att jag har 6 veckor till förlossning hade någon betydelse. Det var bara att ta sig ut och försöka hacka sig igenom. Jag blev så arg över detta att jag nästan kokar! Hur kan man resonera så? Då får dom väl se till att de som haft min parkering belamrat med skit skottar efter sig. Det är ju helt omöjligt att få bort all is som legat och töat, frusit, töat och frusit igen med ren handkraft! Men det ska jag ut och göra med min jätte-mage tyckte hon. J*vla skit-kärring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0