Den perfekta pennan

I julas fick jag en jätte fin almanacka av mina föräldrar, Almanackan jag fick av mina föräldrar i julklapp 2010
nu är allt som behövs en penna eftersom vanliga pennor är för långa för att de ska passa i hållaren. Efter mycket letande har jag nu hittat den perfekta pennan!
Den perfekta pennan till min almanacka.
Tyvärr inte i butik utan på nätet och alla sidor levererar endast till företag. ingen som vet någon sida där man kan beställa som privatperson? De sidor jag hittat har inte pennan. Får väl ta mig till stan och gå på jakt eller be mamma springa runt och leta. Jag måste ha den!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jo men visst är det så. Jag har dock hört otroligt bra om Urban Jungle och idag bestämde vi oss för att det faktiskt blir en sådan. Vi åker pendeltåg, annars är vi mest ute och går och jag springer ju en del. Tror vi kommer köpa en helt ny, kostar galet mycket pengar men vi fyller ju båda 25 år nu i feb/mars så ska önska oss sponsring. Leveranstiden är rätt kort tack o lov =)



Apråpå pennan så kan jag se om jag hittar den av dom vi brukar beställa kontorsmaterial av! Om du inte hittar den vill säga! Vi kommer snart behöva beställa lite smått och gott, om du vill?! =)



Hoppas förresten allt känns lite bättre nu. Verkar inge kul alls med parkeringstjaffs och renoveringskaos!



KRAM

2011-01-12 @ 20:39:43
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0