Söndag

Okejdå jag orkar kanske skriva lite ändå. Idag började jag med att målan andra varvet i barnkammaren, men insåg att färgen inte skulle räcka till alla väggarna. Dessutom så lyckades jag tippa rollertråget och hälla ut färg på magen. Tyvärr finns det ju ingen affär i den här stan som har färg och öppet på söndagar så jag fick ge upp. Närmsta var Tumba eller Huddinge. Får köpa mer imorgon helt enkelt. Mamma och Pappa kom förbi så att pappa kunde åka iväg och fixa min bil. Så nu är den hel igen (bortsett från växelspaken då). Och olja har den fått. Eftersom det fortfarande var så "tidigt" bestämde vi oss för att åke till IKEA (även denna helg) och köpa alla delar till köksön som vi skulle bygga. Sagt och gjort, iväg vi far. Åker igenom Tumba och förbi Tumba Färg. Kommer på att man borde passa på då dom bara hade öppet 20 minuter till. Vi vänder tillbaka och handlar min färg. På IKEA går det snabbt och smidigt, vi får tag på det vi ska ha och ut genom snabbkassan. Andreas som jobbat plockar vi upp i Ösmo. Väl hemma börjar Pappa och Andreas bygga köksö samtidigt som jag målar klart med min nya färg. Mamma lagar middag. Mätta och belåtna efter helgen/dagens bravader sitter vi nu i soffan och äter upp det sista av chokladen från igår. Andreas lär troligen vara vaken ett tag till men jag går nog och lägger mig vilken minut som hellst. Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Therese

Va duktig du är!!!!! Att du orkar.... Åh dina föräldrar är underbaravsom hjälper till! Men du ta de lite lugnt också, du har allt en liten bebbe i magen <3 kram

2011-02-14 @ 08:40:28
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Elin

Måndag eftermiddag Sara! Ledig då?

Jag ska på intervju i Nynäs klockan två och sen vore det gott med lite fika, haha ;)

2011-02-15 @ 11:00:02
URL: http://elinsofia.webblogg.se/
Postat av: Elin

Perfekt! Men visst har du samma nr som du hade i våras? Isåfall har jag det. Jag hör av mig :) Kramar.

2011-02-15 @ 17:40:23
URL: http://elinsofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0