Rökigt värre

Jag hoppas verkligen att det inte är mina nya grannar som röker utan deras gärster! Vi har ju fått nya fönster och ovanför dem sitter det nya ventilationsgaller. Trots att dessa är stängda samt att fönster och balkongdörr är stängda så luktar det rök i hela mitt vardagsrum när dom är ute och bolmar på sin balkong. Det är så att det sticker i näsan på mig. Jag har blivit superkänslig mot rök sen jag blev gravid och det känns inte så super roligt att det ska behöva lukta rök hemma när man har slutat röka själv. Vet inte vad jag ska göra för att slippa detta! Vill inte att min lilla bebis ska behöva bo i ett hem där det luktar rök...

Kommentarer
Postat av: Elin

Men om ni märker att det fortsätter, om det är grannarna, så borde ni ju kunna ta kontakt med någon ansvarig. En sån sak borde de kunna ordna, inte ska man behöva ha någon annans ciggrök hemma heller. :(

Klart bebben inte ska behöva bo i det. Fint rum får han också läser jag :) Vitt, vitt, vitt. Det hade jag också valt om jag var du.



Vi ska åka bort nu denna vecka som kommer, men veckan därpå så har jag VFU (praktik) här hemma i kommun, så då SKA vi ta den där fikan tycker jag!

2011-02-13 @ 09:05:37
URL: http://elinsofia.webblogg.se/
Postat av: Therese

Nämen fy! Kontakta föreningen för nått är fel. Så ska man absolut inte ha de!!!!! Kram finis

2011-02-13 @ 09:36:43
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0