Onsdag 23/2 (v.37+0)

Idag har jag fått inhandla lite nödvändigheter. Salva mot röda barnstjärtar och amningsskydd. Kollade även en massa priser på Willys för att kunna spara lite pengar. Amningskydden kommer lämnas tillbaka på apoteket för dom var mycket billigare på Willys. Måste se till att packa BB-väskan snart också utifall det skulle dra igång tidigare. Allt från vecka 38-42 är vanligt när det gäller förlossning så han skulle teoretiskt sett kunna komma vilken dag som hellst.

Andreas har vart ledig idag så vi har haft hela dagen tillsammans. Jag mår så mycket bättre av sådana dagar. Vi har tagit en promenad, vart på stan och pysslat här hemma.  Han ska vara ledig torsdag-fredag också men då ska han mest jobba på spelet med sin bror. Jag får klara mig själv helt enkelt.

Imorgon har jag fika-dejt med en gammal barndomsvän, det ska bli riktigt roligt! Var så länge sedan vi sågs...

Jag har ju lovat bilder på nya köket. Glömt och förträngt det tyvärr. Ska försöka fixa det imorgon! Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0