Onsdag 2/2 (v.34+0)

Tog ledigt idag för att röja kontoret med min sambo. Dock har han andra planer för dagen så jag får röja själv. Igår kväll tittade han in där och sa "Det är helt omöjligt att få det röjt här inne. Vi har ju ingen stans att ha allt!" Då blev jag arg och 2½ timme senare var det röjt. Eller ja, organiserat i alla fall. 1 mars vill jag att det ska vara ett färdigt bebisrum där inne och inte något skrotlager som det varit hittills. Han verkar tro att det är så otroligt lång tid kvar ibland.

Så idag ska jag försöka tömma bokhyllorna så att Andreas pappa kan hämta dem (om han nu inte ångrat sig och inte vill ha dem längre) och försöka tömma så mycket som det går utan att stöka ner överallt annars. Andreas har lovat att hjälpa till att bära ner saker i källaren (som jag förövrigt också skulle vilja få röjd) trots att han har andra planer, har han tur kanske hans bror hjälper till lite han med. 

Jag ska även försöka se till att måla mina naglar med mitt nya nagellack som jag köpte igår.
Isadora Wonder nail - 618 Cinderella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0