Nervös i onödan

Det var ju inga problem med hämtningen av bordet. Vet inte vad jag oroade mig för egentligen. Han kom in, nämnde inte ens repan betalade och gick. Riktigt skönt!

Första maskinen körd. Har knappt hört den, men i och för sig körde jag ett ylle program och dom tvättar ju inte så mycket. Men hittills är jag nöjd.

Sen tycker jag faktiskt att det kan sluta snöa nu. Jag får en liten bebis om någon vecka och vill kunna gå ut och promenera då, utan att det vräker ner snö. Jag vill ha vår!

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, anmäl dig gärna till dagens blogg tävling, bara att följa reglerna så har du en chans att vinna.

Förlåt om du tycker de här är reklam!

2011-02-23 @ 10:18:08
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0