Mitt kära IKEA

Imorgon bär det av till IKEA... Igen... Den här gången ska Andreas med. Vi ska åka tidigt och jag ska se till att han har matsäck med sig så att han håller blodsockret uppe. Vi ska se till att lämna tillbaka alla saker som blivit över sen köksbygget. Trodde att alla öppna köp gått ut men såg igår att dom har 3 månader. Jag är lycklig igen, det betyder att vi får tillbaka nästan 1000 kr! De gamla kontorsmöblerna har vi sålt till Andreas mamma, så det kommer nog inte svida så mycket imorgon ändå. Tänkte nog försöka lägga upp lite på blocket ikväll också, ska se till att fota sakerna innan vi åker till hans föräldrar ikväll bara. Här ska tjänas pengar! Sen ska jag se till att packa ner mobilerna som ska till EnviroPhone så att dom kommer iväg någon gång. Värderingen gäller bara i 14 dagar och de har nog snart gått...

På söndag är det den obligatoriska tvättstugan kl 7.00, vi behöver aldrig slåss med någon om den tiden. Konstigt va? Då ska alla bebiskläder tvättas har jag bestämt. För på söndag ska jag ha ett skötbord/byrå att förvara allt i.

Mellan IKEA och tvättstuga ska jag lyckas hinna med att lämna bilen hos min kära far som ska ta den till stan och kolla upp växellådan åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0