Lördag 26/2 (v.37+3)

Nu för tiden är jag svullen. Imorse när jag vaknade så det ut som jag ätit något jag var riktigt allergisk mot, ansiktet var helt fluffigt. Andreas fotade mina fötter igår efter att jag hade vart uppe och gått i mina birkenstock hela dagen.
v.37+2
Man ser liksom vart remmarna på tofflorna har varit. Mina fotknölar är även obefintliga nu för tiden.
v.37+2
Idag är även mina ben som 2 st 300-åriga ekar! Sitter nu i soffan med fötterna  upplagda på bordet för att dämpa svullnaderna. Det gör ont att stå upp!

Härom dagen var vi hos Andreas bror och hans sambo. Provade Dance Central till Xbox Kinect (så gott det gick med mina elefantfötter)
Spel till Xbox 360 Kinect
Måste införskaffas! Det ska bli min räddning tillbaka till min gamla kropp (eller kanske en helt ny?) efter förlossningen. Inte på en gång, för det är jag helt övertygad om att jag inte kommer orka, men så småning om. Även Zumba finns, och det har jag varit riktigt sugen på att prova. Det blir mycket dans till våren/sommaren för min del helt enkelt.

Men just nu blir det som sagt att ligga stillpå grund av fötterna och alla sammandragningar/förvärkar jag har, och jag vill inte sätta igång något i förväg, jag är ju inte klar med alla förberedelser än ju. Måste lämna in bilen och få airbagen för passagerarsätet urkopplad så att vi kan hämta och montera babyskyddet. Men jag vet inte vilken verkstad jag ska välja och allt sånt. Det är alltid pappa som hjälper mig med sånt. Curlad? Ja, lite kanske. Måste ta tag i det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0