Fullspäckat

Idag skulle det vara fullt schema helt enkelt!
11.00 - Fika med Melonmin, som tyvärr blev inställd.
13.00 - MVC
15.00 - Klipptid
16.30 - Föräldrakurs
Vi ska även skicka iväg lite sålda saker med posten och så ska jag nog lämna in min symaskin på reparation, har fått låna mammas tillsvidare.
Andreas är hemma idag, han ska även hinna med gymmet och en körlektion (ja, äntligen har han kommit igång igen). Sen tycker jag att han ska hinna bäraner alla kartonger till källaren och ut med alla tunga sopor som jag inte får bära. Men just nu sitter han bara och jobbar på sitt f*rbann*de spel. Han gör det varje "fri" minut han hittar. Häromdagen jobbade han samtidigt som vi åt frukost. Ibland känns det som om det blir lite mycket faktiskt...

Ska försöka hinna städa av lite nu innan vi ska iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0