Försäljning av möbler

Igår var pappa här och modelerade vårt nya badrumskåp lite så nu står det snyggt på sin plats under handfatet. Jag är mycket nöjd! Efter det stack Andreas iväg och hjälpte en bekant till sina föräldrar att installera ett surround-system och jag drog i väg på en fika hos en vän. Det blev en riktigt bra kväll.

Vi har lagt upp lite möbler på blocket och idag ska vårt gamla köksbord hämtas. Jag är nervös som sjutton! Det är 2 repor i skivan som vi har reparerat (vilket vi angett i annonsen), i vissa vinklar syns de inte alls och i andra lite mer. Dom som kommer har inte sagt något om det men jag är ändå jätte nervös. Tänk om de börjar tjafsa och inte längre vill ha det, eller försöker pruta. Ursh!! Jag är extremt dålig på att förhandla. Jag vill egentligen inte vara den som är hemma, men nu är jag det. Hoppas dom inte bryr sig.
Bokhyllan som vi har lagt ut har vi också fått flera svar på men alla har dragit sig ur av olika anledningar. Felmåttat, feltänkt och ingen bil. Jag vill bara bli av med den, vi har ingen användning av den längre...
Om någon är intresserad:
http://www.blocket.se/stockholm/Ikea_Expedit_32197615.htm?ca=11&w=1

Idag tänkte jag nog provköra våran tvättmaskin för första gången. Har några småsaker som jag inte han med i söndags när vi hade tvättstugan. Det ska bli skoj! Jag ska även röja lite, smått i alla fall. Tänker inte dra igång något stort innan bordet är hämtat, det behöver ju inte se ut som ett bombnedslag när det kommer folk man inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0