Förberedelser

Nu är tårtbottnarna bakade, sockerkakan gräddad och garneringen förberedd. Andreas har skruvat i alla dörrdämpare i köksskåpen och plockat undan en del. Ögonen går snart i kors på mig och jag måste upp tidigt för att hinna med allt som är kvar. Har en lång checklista jag ska hinna med innan kl 13.00 imorgon då familjerna ska komma.

Jag lyckades fixa en present till Andreas idag i alla fall , det blir lite fix och don efter att han fått den/det man jag hoppas verkligen att han blir överraskad. Var tvungen att ta mig till haninge för att få tag på den/det. Sprang i varenda butik här i stan som kunde tänkas ha den/det på lunchen. Han såg bra nyfiken ut när jag bar in det så det bådar gott. Han har heller ingen idé om vad det kan vara. Känner mig nöjd!

Klockan ringer tidigt imorgon så nu säger jag faktiskt godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angela

Härligt att du fick tag på det!



Du det förstår jag att du är :-D jag har alltid sagt att om jag ska ha barn igen så spelar de ingenroll vart jag bor. Jag ska ha henne igen! underbar människa!

Har du bestämt vart du ska föda?

Kram

2011-02-05 @ 00:30:07
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, det är så att jag till och med blir nyfiken på presenten!

2011-02-05 @ 08:47:33
URL: http://elinsofia.webblogg.se/
Postat av: Angela

hoppas A blev glad!

i dag e de erin brockovich på tv. Jag tänker jämt på dig när jag ser eller hör om den :-)

kram

2011-02-05 @ 22:03:27
URL: http://angiefunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0