Födelsedagspresent

Idag fyller min Älskade år!
Grattis min Pärla!

Hade köpt en flaska whiskey till honom bara för att han inte önskar sig något. Och nu idag kom jag på världsbästa presenten. Okej , kanske inte världsbästa men bra i alla fall. Något han inte skulle vänta sig och faktiskt har sagt att han vill ha i flera år men inte önskat sig. Problemet är dock att få tag i den/det. Jag har massa att göra imorgon och har inte riktigt tid att springa runt och leta. Dessutom så är det en prisfråga, den/det är billigare på de ställen som jag inte kan komma åt lite snabbt imorgon. Får ringa några samtal och se om jag kan få lite hjälp på traven. Skulle så gärna ge honom den/det!

Kommentarer
Postat av: Angela

Oh Maria hade jag med när jag väntade Noa! Och oj vad tacksam jag va för de, hon va verkligen ett stort stöd!

Kram

2011-02-04 @ 23:42:50
URL: http://angiefunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0