Dagen efter

Presenten blev en hitt! Han hade gått och funderat på att köpa den själv på senaste. Nyfikna? En sånn här blev det:
Färg: Chilli
Vi har ju i stort sett alla andra produkter i serien alla redan , men den här är så dyr att vi skjutit upp inköpet av den i flera år. Tydligen är den en av 3 kaffebryggare i sverige som är godtjänd av Europeiska kafferådet eller vad det nu hette. Ska brygga riktigt gott kaffe, synd att man inte dricker kaffe så att man kan få känna skillnaden från en vanlig bryggare.
Hela trixet med det hela är att den gick inte att få tag på i rött i någon butik förutom OnOff och där var den dyrast av alla ställen, nästan 600 kr dyrare. Jag hade ingen lust att beställa den och ge honom en bild av den utan jag gick och köpte den, ska nu lämna tillbaka den och beställa en billigare på nätet. Man får inte vara dum. Bara lite krånglig. Han blev i alla fall väldigt nöjd! Lika så jag.

Idag mår vi faktiskt alla riktigt bra. Det blev sent igår och mycket folk. Plockade undan all disk och städade av, 04.45 tror jag klockan var när jag kom i säng. Sen vaknade jag vid 9 i morse och vid strax efter 10 åt vi frukost med dem som sov över. Andreas drog i gång och städade, tog hand om disken och dammsög hela lägenheten. Åkte till hamnen för att mata änderna, men det var matnings-förbud där änderna var så dom blev utan. Hem och lägga oxfilén på tining och nu spelar grabbarna TV-spel. Andreas blev inte alls så full som jag förutsett utan var en pärla! Brydde sig om mig hela kvällen och försäkrade sig om att jag inte hade tråkigt bara för att jag var ensam nykter. Han är bara för bra ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0