Tacksam!

För två år sedan hände det jag fruktat, missfall. Vi skulle berätta för alla på julafton att vi väntade barn. Men istället fick vi några dagt innan reda på att bebisens hjärta hade stannat flera veckor tidigare. Det var det tyngsta jag någonsin upplevt! Men idag är jag ändå tacksam, utan den här upplevelsen hade jag inte suttit här idag med min drygt 9 månader gammla guldklimp Elvin. Självklart hade den bebisen varit lika älskad och precis lika underbar, men jag är ändå tacksam för att jag fick just Elvin. Så istället för att gräva ner mig i sorg som jag vanligtvis gör så ska jag älska Elvin lite extra idag! Om det nu ens går att älska honom mer än jag redan gör.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken vecka va du i när du fick dina mf?



SV

Va e de sant? hur e de möjligt :O

2012-01-03 @ 18:43:31
URL: http://frusandrasjoberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0