Lägenheten

Vi som slet som djur för att få det så fint till visningen! Och nu måste vi göra om allt igen....

Det var en del folk och tittade på den, på båda visningarna, men tydligen ingen som nappade. Någon tyckte det var för långt ifrån centrum, någon att den var för stor och någon annan var helt plötsligt inte intresserad längre.... Skit också! Så nu är det dags att gör allt en gång till. Är livrädd att vi inte ska bli av med den! Eller att vi ska få sänka priset under vad vi är villiga att ta. Jag trodde tills för bara några dagar sedan att det inte skulle bli några problem alls. Och nu är jag helt övertygad om att vi kommer bli sittandes med dubbla hyror och ingen som vill ha den i andra hand. Ja jag har målat fan på väggen i förväg.

Om ni är ntresserade av en topprenoverad 3:a i Nynäshamn så kolla in den på Hemnet här! Willys på andra sidan gatan och jätte bra förening. Vi har fått väldigt mycket beröm för allt vi gjort i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas någon nappar! Vore konstigt om de inte gör det. Tycker lägenheten är superfin.

2011-08-20 @ 10:56:50
URL: http://elinsofia.webblogg,se
Postat av: Marie

Vilken underbar lägenhet!!! Hade jag velat bo i nynäshamn hade jag nästan kunnat köpa den! =)

Den som inte nappar är ju lite dum...=P

2011-08-20 @ 15:32:04
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad roligt att det blev så lyckat!

Har läste runt lite nu och inser att det är mycket vad man själv vill göra. Ska skriva ett eget fadderbrev tänkte jag, hur gjorde ni? Får se hur det blir - men är iallafall ute i relativt god tid så ska nog få till nåt bra! =)

2011-08-24 @ 09:30:21
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0