Vart är min tid?

Tycker mina dagar har varit jättelånga på senaste, men jag har ingen tid över. Både idag och igår gick jag och svägerkan ringvägen och lite till i rask takt, dryga milen har det blivit, innan frukost. Hon är rätt tränad när det gäller kondis och jag försöker bara haka på. Mina ben är fortfarande stela sen jag var sängliggande efter förlossningen och dessutom har jag en 17 kg's vagn att putta på med en bebis på dryga 5 kg i. Hon pratar på och jag stånkar bara fram sporadiska mmm och ja:n till svar. Är alldeles sjöblöt när jag kommer hem! Men jag mår bra av det.

I onsdags träffade jag Mimmi. Det fanns så mycket att prata om att tiden bara sprang iväg! Det var så mysigt att träffas.

Imorgon är det påskmiddag hos svärföräldrarna som gäller. Jag är egentligen inget fan av påskmat men sällskapet är ju trevligt i alla fall. 

Nu tänker jag dock väcka min son, ge honom en ny blöja, pyamas, lite mat, kramar och mys för att lägga honom för natten. De 2 senaste nätterna har han sovit ca 00-05. Tyvärr vill han ju inte somna igen efter det men vi gör framsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0