What a night

Igår kväll gjorde vi tappra försök att väcka och hålla Elvin vaken. Det gick väl inte allt för bra, 23.30 sov han, så i natt bestämde han sig för att vakna vid 3. Tur var väl det egentligen, Andreas hade nämligen av misstag råkat låsa ut Tiger på balkongen. Han hade vart där sedan 21-snåret så det var en mycket ynklig katt som kom in när jag öppnade. Vid halv 5 låg Elvin åter i sin säng och sov. Kl 6 var det bara att gå upp igen med skrikande bebis. Han fick återigen lite mat och sen somnade i alla fall jag på soffan. En halvtimme senare ringde Andreas väckarklocka och jag vaknade till av den, när han väl gick upp så sov man inte så tungt längre. Halv 9 gav jag upp sovförsöken och gick upp.

Dagens planer består i den mån vi kan, orkar och har tid av att dammsuga, kompletteringshandla och promenera.

Nu återsår att se om jag lyckas plocka bort frukosten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0