Klumpfotat hängbuksvin?

Jag bara måste få gnälla av mig lite!

Jag vet inte hur mycket som kommer lösa sig i långa loppet men just nu är det inge kul att ha 8 kg kvar till inskrivningsvikten och ytterligare 5 kg kvar ner till målet. Totalt 13 kg känns ganska omotiverande. Magen är som en dallrig degklump som mest är ivägen och hänger över byxkanten så fort jag inte har mammabyxor. Leggings och strumpbyxor rullar ihop och lägger sig under magen, varken snyggt eller bekvämt. Till råga på allt så är alla mina vår/sommar skor försmå!! Kommer fötterna bli mindre igen eller är det kört? Jag kan bara ha mina stövlar, vilket inte är så kul när det är dryga 17 grader ute!! Jag som varit lite av en sko-fetischist och har mängder med (nu försmå) skor! Vill inte köpa en massa nytt heller, vill ju gå ner mina kilon och bli snyggare än innan graviditeten. Frågan är bara om det är möjligt, jag är ju så lat och omotiverad! Hatar dessutom att träna, det är ju bara för tråkigt! Är det här mitt nya jag? Ska jag ha 1-2 storlekar större i skor och minst en storlek större i kläder?
Jag vill verkligen inte det men orkar inte göra något åt det...

Graviditetens resultat?

Kommentarer
Postat av: Zarha

sv: haha så nu har jag ändrat ;) kram

2011-04-23 @ 18:50:55
URL: http://zarhaselene.blogg.se/
Postat av: Marie

Det tar ju tid för kroppen att återhämta sig. Du födde ju barn för bara drygt 1 månad sen (säger jag som inte ens fött än, men jag har en syster som fått två barn=). Fortsätt med promenader - bara det är ju träning! Om träning är tråkigt så funkar promenader bra, sen har du väll kinect också? =)



Du kommer vara skiiitsnygg om MAX ett år!! =D



2011-04-24 @ 15:44:50
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Angela

Ta det lugnt kära du! det tar sin lilla tid vännen <3 du är fin som du är!

ang. skorna så är det först i år som jag har kunnat ha mina gamla skor igen. mao det har tagit nästan 3 år :-( och nu är alla dom jag har samlat på mig under åren blivit för stora istället.

men de e ju jätte olika för alla!

Kram

2011-04-28 @ 13:11:50
URL: http://angiefunderar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0