Sammanfattning av dagen

Vår lilla Elvin växer så det knakar. Han ökar med dryga 500g i veckan. Måste medge att jag tycker det är lite mycket, men det är inget att göra åt, han måste ju äta när han är hungrig. Ändå tycker jag inte att han äter mycket och dessutom kräks han ofta så jag förstår inte hur han kan gå upp så mycket. Bättre han går upp för mycket än för lite.

Andreas har varit ledig så idag har vi varit BVC och sen uppe hos Calle, Frida och Ludde på en fika. Myspys! Efter fikan var vi på socialenheten och skrev på faderskapsintyget. Äntligen har Elvin en pappa även på papper. Vi fixade gemensam vårdnad också när vi ändå var där.
Min lillskrutt sover lika dant som sin pappa, med vidöppen mun. Sötisar, man blir lite extra lycklig liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0