Extremt uttråkad

Lill-fisen ligger och sover i min famn, Andreas spelar tv-spel med sin syster och jag sitter som vanligt i soffan och gör ingenting. Börjar ledsna på att uppdatera facebook. Är så uttråkad att jag inte ens har lust att göra något! Försökte mig på att nätshoppa, men kändes bara som slöseri med pengar eftersom jag inte kan ha min vanliga storlek än och hoppas bli av med alla gravidkilon inom en snar framtid. Hittills har jag gått ner mer än 1 kilo om dagen sen förlossningen och jag hoppas det kommer fortsätta så, men jag misstänker att jag kommer få kämpa lite mer för dom sista. Så fort jag kan komma ut och röra på mig lär det nog rulla på. Just nu är magen som en lös bulldeg, den ska bort!! Sen kan vi shoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0