Ensam hemma

Idag ska jag och Elvin klara oss utan pappa, det ska nog gå bra. Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med bara. Det kommer bli en omgång Kinect Dance central om Elvin tillåter och kankse en promenad om det blir lite trevligare väder. Sen kan jag nog behöva sova lite, natten var inte helt tipp topp. Skrutten somnade i min famn vid typ 21.30 och gick nästan helt in i "sleepmode" som vi kallar det. När han är i sleepmode så är han oväcklig. Så vi struntade i kvällsmålet och pyamasen och gick och la oss för att se hur det skulle gå. Det gick väl sådär, halv 2 vaknade han och var superhungrig. Vi åt och gick och la oss igen. Kvart i fem vaknade jag av en jätteprutt, upp och på med ny blöja och så sov vi en stund i soffan. Tidigare nätter har gått bättre så vi ska helt enkelt gå och lägga oss senare. Man börjar lära sig i alla fall och det är en bra bit på väg till fungerande rutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0