Det blev sol ändå!

Den här natten var lite snällare mot mig. Elvin var vaken mycket igårkväll och sov faktiskt fram till 3.30 i natt. Sen var det i och för sig svårare att få honom att somna, lyckades slumra till i 30-40 min mellan 5 och 6. Sen var det bara att gå upp. 

Har hunnit städa lite här hemma i alla fall, disken är borta och jag har plockat av en hel del. Har till och med skvätt lite vatten på mina stackars blommor. Tänkte försöka fortsätta nu när han somnat igen. Tänkte låta honom sova en timme ungefär och sen se till att han vaknar. Tänkte ta en kvällspromenad när Andreas kommer hem vid halv 6 och Elvin somnar alltid i vagnen. Sen hoppas jag på att kunna städa i alla fall det ena akvariet. 

För övrigt idag har jag kokat rotfruktssoppa och vart och handlat med skrutten i Babybjörnen för första gången. Det känns i axlarna efteråt, när man burit både barn och matkassar. 

Nä, fortsätta innan min lilla bebis vaknar igen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0