Tisdag 5/10 (v.17+0)

Vad verkligt allt blev helt plötsligt! Jag har ju velat ha barn ett tag och har hunnit fantisera om att göra om kontoret till barnkammare både en och två gånger. Jag har föreställt mig precis hur jag vill ha det! Nu kommer dom imorgon och ska byta fönster i våran lägenhet och jag måste tömma kontoret så att dom får plats med bytet. Tanken slog mig då att det är lika bra att börja packa ner sånt som vi inte använder när jag ändå håller på. Känns så onödigt att tömma rummet för att fylla upp det med samma saker och sen tömma det igen bara någon månad senare. Och helt plötsligt så var det inte fantasier längre. Det ska faktiskt bli en barnkammare av kontoret ganska snart. Blev lite överrumplad av tanken bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0