Onsdag 13/10 (v.18+1)

Ja, jag fortsätter mina magnojor. Jag tycker den är för liten. Om en vecka har halva tiden gått och folk ser inte ens att jag är gravid. Dom som vet är så fascinerade av att det inte syns något alls. Jag vill att det ska synas! Jag vill att det ska kännas! Trodde mig ha känt bebisen flera gånger men nu börjar jag bli rädd att jag inte alls har det. Kommer jag veta att det är bebisen eller är det bara något diffust och svårplacerat? Jobbigt är vad det är! Jag tyckte jag kände ett sprattel för någon vecka sedan men jag kunde inte avgöra. Sen dess tycker jag att jag känt mer knuffar lite då och då. Är jag för tidigt ute för att känna sånt? Jag kommer bli knäpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0