Måndag 25/19 (v.19+5)

Idag har vi varit på MVC. Alla värden såg återigen utmärkta ut. Min BM är så inponerad. Idag skulle vi för första gånge ha fått lyssna på bebisens hjärta, men vi har ju fuskat och redan gjort det. Hon trodde även att de jag känt har varit bebisens rörelser.

Efter det åkte vi till Haninge för att kolla på barnvagnar. Min dröm krossades av Andreas ansiktsuttryck när han insåg att det bara var vagnen som kostade det vi pratat om och att inte alla tillbehör runt om ingick. Det blev att tänka om. Dessutom så sa hon i butiken att hon inte rekomenderade att ha mjukliften i liggdelen, och jag köpte hennes argument. Så dagen slutade med att vi båda nog kommer bli nöjda, Andreas med priset och jag med utseendet, nästan i alla fall.

Det blir en sån här istället: (Inte hugget i sten, men nästan och färg är än så länge ovisst)
Classic sport kompletterat med Quadrolift
Färg: Jeans black
Färg: Jeans blackFärg: Jeans black
(Klickbara bilder)
Eller i färgen Silver check:
Färg: Silver checkFärg: Silver check
(Klickabara bilder)
Den finns tyvärr inte i någon ljus färg. Men man kan inte få allt här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0