Tisdag 22/12 (v.11+2)

Nu är det bekräftat. Fostret lever inte och har varit dött i flera veckor. Enligt VUL så hade det gett upp i v6+3 (nu skulle jag ha varit 11+2) men läkaren trodde det var tidigare eftersom hinnsäcken såg ut att ha vuxit sedan sist. Missed Abotion kallas det tydligen, kroppen fattar inte att den fått missfall och stöter inte bort det döda fostret. Jag har fått tid för skrapning den 29/12. Jag är rädd och nervös. Ska vara där 7.30 och jag har ingen som kan köra mig. Som det ser ut nu så blir det buss. Andreas jobbar så jag kommer även få gå igenom allt själv. Jag vet inte om jag orkar det. Just nu önskar jag faktiskt att det tar sig ut själv. Att det kommer i natt eller något. JAG VILL INTE!! Jag har beställt halsband till mamma och svärmor med "mormor" och "farmor" graverat som kom igår. Det gjorde ont att se dem. De skulle ha blivit julklappar men jag antar att jag får spara dem till ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0