Tisdag 15/12 (v.10+2)

Nu är det över. Eller det har vartit det ganska länge. Var hos läkaren idag och hon kunde inte se någon aktivitet. Graviditeten var inte mer är några veckor gången så hon trodde att den hade dött vid första blödningen... Det blir inget barn i sommar. Jag skulle tro att det är därför jag inte har känt av något, grav-testen har visat positivt eftersom att graviditen ligger kvar där inne. Min kropp har inte fattat att den ska stöta bort det.
FAN!!
Nu är det bara vänta på att naturen har sin gång. Försöker intala mig själv att det är ödet och att det inte var meningen att det skulle bli något den här gången. Det var något som var fel och kroppen sa ifrån. Om 2 månader kan jag vara där igen, dom rekomenderar att man ska låta mensen komma en gång innan man försöker igen. Men jag orkar inte ens tänka så långt. Skit också! Ska tillbaka till MVC vid 3 med Andreas så att vi får prata med någon båda 2. Reda ut vad som ska hända härnäst, om vi ska skrapa bort det eller om vi ska vänta tills det kommer av sig själv eller hur vi ska göra. Jag kan i alla fall inte göra något annat än att gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0