Söndag 9/5 (MA+133)

Jag är så trött på alla UL-bilder som profilbilder på facebook. Jag förstår verkligen att man är stolt som ska bli förälder och att man har sitt barn som bild när man blivit förälder. Men för mig och andra i min situation är det otroligt jobbigt att se dessa bilder. De påminner om vad som kunde ha varit och vad som inte längre är.

Om 3½ månad är det ett år sedan jag slutade med p-pillerna. Det känns tungt att det ska ha tagit så lång tid. Jag hoppas så innerligt att vi lyckas pricka in en graviditet nästa gång. Tror jag kommer må ordentligt dåligt om jag inte är gravid igen när det förra fostret var beräknat. Jag är väldigt känslig mot sådant och har svårt för att släpa saker.

Men nu är det snart dags igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0