Söndag 22/11 (v.7+0)

Det fanns inte en skymt av något blod när jag vaknade imorse men efter en halvtimme så kom det färskt droppandes när jag var på toa. Gråten var tillbaka i halsen. Ringde vårdguiden igen. Är så orolig eftersom jag får så ont i ryggen. Dom sa att det kunde vara så men hon rekomenderade mig att ringa till gyn imorgon bitti så att dom fick avgöra och att jag kunde få komma in på en koll. Sist jag ringde gyn var dom så otrevliga. Har ingen lust att ringa dit. Dom sa även på vårdguiden att jag skulle ta mig till SÖS gynakut om det blev värre under dagen. Känns skönt att veta vart man ska i alla fall om något händer. Har vågat mig ut idag i alla fall. Hittills har det varit samma sak varje dag, Mer på morgonen och sedan avtagande under dagen till nästan ingenting på kvällen. Jag vet inte hur jag ska tolka det. Om det ska vara ett missfall kan det väll bara bli det så att jag får det överstökat. Orkar inte gå så här längre. Mår inte alls bra och jag har redan förvarnat på jobbet att jag kanske inte kommer imorgon. Hoppas att jag kan få tid för ett VUL (vaginalt ultraljud) så att dom kan kolla hur det står till där inne. Är det något knas vill jag bara att dom tar bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0