Onsdag 9/12 (v.9+3)

Nu är det på riktigt, inskriven och klar. Vi gjorde ett gravtest på MVC för att lugna mig lite och för att se att det inte var något annat än en vanlig blödning förut. 9+3 idag, beräknad bebis 10/7 2010!! Alla blodvärden var bra, lika så blodtryck och blodsocker. Frisk och kry. Ska tillbaka på tisdag för att träffa läkaren. Det är tydligen så som förstföderka. Nu känns det på riktigt och jag skulle inte vara orolig över att jag inte kände av något. Bara vara glad. Jag satt och njöt hela mötet, ville inte att det skulle ta slut. Remiss till UL (ultraljud) är skickad så vi kommer väl få en kallelse framåt jan/feb trodde hon. Jag är glad nu!!
Fördel med att vara gravid: Man får inte göra rent i kattlådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0