Onsdag 11/11

Jag har väldigt styva och ömma bröstvårtor. Inte hela brösten som brukar vara ett symtom utan bara bröstvårtorna. Undra om det är något på gång här. Beställde ett graviditetstest idag på apotekets hemsida. Hoppas det kommer innan helgen. Troligen kommer väll mensen psykas igång nu bara föra att oron har övergått i hopp. Det brukar vara så för min del. Vi ska nog göra det på söndagmorgon (testet alltså), det ska tydligen bli tydligare resultat på morgonen med de flesta test. Och jag vill inte göra det på lördag innan jobbet. Vet inte hur jag kommer reagera på resultatet men jag antar att jag kommer gråta hur det än går. Jag brukar gör det när det är känslosamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0