Måndag 24/5 (MA+148)

Jag börjar märka av hur mycket Andreas längtar nu. Han för det på tal och nämner det titt som tätt. Det kan ju även vara så att han bara vill ha sex men det tror jag faktiskt inte. Det börjar dra ihop sig till ÄL nu i alla fall, vilken dag som helst nu.

Andreas tycker inte att vi ska använda ÄL-testen den här gången men jag vet inte. Han har väll rätt i att för att det skulle funka förra gången så var vi tvungna att inte kämpa men jag vet inte om jag vågar ta den risken. Ska jag testa för att känna mig tryggare eller ska jag låta bli för att lossa på pressen för honom? Jag vill veta när ÄL är så att jag kan ha det som guide om det inte skulle funka den här gången. Vill inte riktigt ta upp det heller för det känns som om det är det enda vi pratar om numera.

Det är svårt det här. Det är mycket känslor som hela tiden kommer upp till ytan. Ena dagen är det lycka och glädje när det nästa dag är sorg, nedstämdhet och förvirring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0