Måndag 18/1 (MA+22)

Ringde gyn i förra veckan för att boka tid. Får komma dit den 26/1 men jag kunde avboka om jag kände att jag inte behövde tiden längre. Nu har det nog faktiskt slutat blöda helt. Och om jag har tur så har jag ÄL i dagarna. Frågan är bara om man ska utnyttja det och strunta i BM:s rekomendationer. Nu vill man ju på en gång och jag tror inte man kommer vara lika likgiltig vid nästa pluss. Vi hade ju vant oss vid tanken alla redan. Folsyretabletterna intas nu i alla fall och jag mår lite bättre rent allmänt. Tror jag har börjat acceptera del hela ordentligt nu. Har sen missfallet fått redan på 3 st som ska ha barn. Känner mig skapligt utanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0