Lördag 21/11 (v.6+6)

I går kväll började det blöda mer än att bara vara rosa men fortfarande inte mycket. Grät hela kvällen. När Andreas kom hem så blev det bara värre och jag grät ännu mer. Fan. Jag ska inte ta ut något i förskott. Allt kan stå rätt till. Ingen vet. Ryggvärken blev värre under kvällen. Det har fortsatt blöda hela dagen. Varken mer eller mindre. Men jag har inte vågat göra något på hela dagen. Jag har bara suttit hemma i soffan. Vågar inte vara någonstans där det inte finns en toalett ifall det skulle börja blöda mer. Börjar få riktgt ont i ryggen. Men har inte speciellt ont i magen. Lite till och från men jag försöker intala mig själv att det bara är inbillning. Jag vill verkligen ha det här barnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0