Lördag 14/11 (v.5+6)

Det var jätte konstigt att sitta hos svärföräldrarna och låtsas som ingenting. Vi blev bjudna på vin när vi kom dit men självklart sa jag nej. Tanken hade redan slagit mig att det skulle finnas dricka så jag tänkte skylla på att jag hade bilen. Men dom tyckte att jag skullle hämta bilen imorgon, så det kändes lite knäppt. Jag sprudlade av lycka och ville bara skrika ut det. Men vi har bestämt att vi ska vänta till jul. Det blir våran julklapp till alla. Men åh så gott vinet såg ut. Det är bäst att man vänjer sig vid att inte kunna ta ett glas på fredagskvällen. Jag kommer ju ha några alkoholfria månader framför mig. Alla nu som undrade: Ni hade rätt! It's a Baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0